tisdag 22 oktober 2013

Första försöket

 
Detta blir mitt första privata blogginlägg. Jag är tydligen inte så bra på datorer och program som jag trodde. Får nog skylla en del av det på åldern för det blir svårare att hänga med i utvecklingen ju äldre man blir. Tycker därför det passar väldigt bra att börja med att visa en bild på min 60-årspresent. Fick den i somras av alla älskade barn och barnbarn. Fantastiskt fin tycker jag.
 
Fortsätter med två layouter som jag gjorde när Pysselskafferiet hade pysselträff. Något av det roligaste som finns är att gå på träff och sitta och pyssla tillsammans med andra som har samma intressen som man själv. Ingen som tycker man är konstig när man blir helt salig av Maja Designs papper eller en ny fin Spellbinder die.
 
 

 
Två av mina favoritmodeller, Amanda och Tilda, högt älskade barnbarn.
 
Det får räcka för denna gången men vi kanske hörs snart igen.

3 kommentarer:

  1. Hurra!!! Härligt Gunilla! Skam den som ger sig, bättre att prova lite än att vara ovetandes om blogglivet :) Jag ska minsann kika in hos dig igen ♥

    Kramar i massor! Aase

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är igång med bloggandet! :) Jättefina layouter du har gjort!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för hejaropen, det värmer. Blir nog bättre med lite träning hoppas jag. Upptäckte att jag inte kollat bilderna ordentligt ;-).. Kramar

    SvaraRadera